company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
جاذبه‎ های گردشگری تونس
0 like 544 view

جاذبه‎ های گردشگری تونس

کشور تونس در حاشیه‌ی دریای مدیترانه با هزاران کیلومتر ساحل ماسه‌ای بسیار زیبا که همیشه آفتابی است و همچنین با داشتن خلیج‌های زیبا و چشم‌نواز و اقامتگاه‌های ساحلی مناسب، مقصد بسیار خوبی برای سفر تفریحی خانوادگی است.

کشور تونس در حاشیه‌ی دریای مدیترانه با هزاران کیلومتر ساحل ماسه‌ای بسیار زیبا که همیشه آفتابی است و همچنین با داشتن خلیج‌های زیبا و چشم‌نواز و اقامتگاه‌های ساحلی مناسب، مقصد بسیار خوبی برای سفر تفریحی خانوادگی است. این کشور همیشه یکی از پرطرفدار‌ترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری در قاره آفریقا است که با داشتن تاریخی پرفرازونشیب و ارائه‌ی چهره‌ای متفاوت از آفریقا، از گذشته‌ی دور جاذبه‌ی زیادی برای گردشگران سراسر دنیا دارد و هنوز هم یکی از بهترین نقاط برای لذت بردن از سواحل مدیترانه و استراحت است.

بعضی از پر بازدیدترین مناطق تونس و پرطرفدارترین فعالیت‌ها در این کشور به شرح زیر هستند:

 

  • شهر تونس، پایتخت پرهیاهوی آفریقایی و رنگارنگ

این شهر ترکیبی از محله‌های قدیمی قرون وسطایی و محله‌های مدرن می‌باشد. برجسته‌ترین آثار این شهر، مسجد زیتون می‌باشد که در بخش مرکزی شهر که مدینه نام دارد، ساخته شده است. سایر آثار باستانی مشهور شهر تونس عبارت‌اند از: آرامگاه Hasanidov، قصرهای دارالبیت و دار بن عبدالله با ۵۰۰ سال قدمت و نمای داخلی مزین به سنگ‌های مرمر رنگارنگ و نقاشی‌های دیواری دیدنی و همچنین بازارهای زیبا و پر رونق.

 

  • ویرانه‌های کارتاژ 

وجود اینکه این شهر باستانی چندین قرن پیش ویران شده ولی به دلیل نقش مهم آن در تاریخ و همین‌طور معماری منحصربه‌فرد، هنوز موردتوجه خاص گردشگران سراسر دنیا قرار دارد.

 

  • شهر زغوان

این شهر که در ۴۰ کیلومتری پایتخت واقع شده است، نام خود را از یک کوه سرسبز ۱۲۹۵ متری گرفته که یک قلعه‌ی باستانی حیرت‌انگیز با شهرتی جهانی بر روی آن قرار دارد. از بالای کوه زغوان به‌راحتی می‌توان خلیج‌های تونس و الحمامات و شبه‌جزیره رأس‌الطیب را مشاهده کرد.

 

  • طبیعت گردی با دوچرخه
     

تونس بهترین انتخاب برای دوچرخه‌سوارهای غیرحرفه‌ای است. دشت‌های چشم‌نواز و هموار این کشور، محل‌هایی مناسب و امن برای دوستداران طبیعت‌گردی با دوچرخه هستند. در بعضی از مناطق جنوب تونس، نظارت رسمی زیادی برای حفظ امنیت دوچرخه‌سوار در جاده‌های بین‌شهری وجود دارد و رعایت نکردن مسائل ایمنی دوچرخه‌سواری و یا عدم ارائه مدرکی برای وجود یک شرکت تونسی به‌عنوان پشتیبان سفر، می‌تواند باعث توقف سفر شود.

برای دریافت ویزای توریستی تونس و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزا روی لینک زیر کلیک کنید.
 

ویزای توریستی تونس

 

 

 

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved