company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
مراکز خرید قشم و درگهان
1 like 1689 view

مراکز خرید قشم و درگهان

جزیره‌ قشم برای افرادی که به خرید کردن علاقه فراوانی دارند می‌تواند یکی از مقاصد سفر باشد، اگر برای خرید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

در جزیره‌ی قشم، خصوصا در بندر درگهان بازارها و مراکز خرید زیادی وجود دارد اما اینکه چه چیزی را از کجا بخریم مهم است و بهتر است قبل از خرید درباره این مورد بدانیم. ممکن است فقط برای خرید رفته باشید یا اینکه در سفرتان بخواهید گشتی هم در بازار و مراکز خرید بزنید، برای اینکه وقت کمتری صرف پیدا کردن اجناس مورد نیاز کنید بهتر است بدانید از کجا خرید کنید.

 

بازار درگهان

بازار درگهان  

برای مشاهده پکیج تور قشم اینجا را کلیک نمایید.

 

  • مراکز خرید شهر قشم

در سفر به قشم اگر وقت خالی دارید یا می‌خواهید خرید کنید، اولین پیشنهادمان به شما سیتی سنتر قشم است. به خیابان ولیعصر، نبش دریا بروید و در سیتی سنتر 1 که می‌توان گفت شیک‌ترین پاساژ در این شهر است گشتی بزنید، آنجا اکثر برندهای معروف را می‌توانید پیدا کنید و در نظر داشته باشید این برندها با کیفیت درجه 1 در این مرکز توزیع نمی‌شوند اما باتوجه به قیمت، خرید مناسبی خواهید داشت. بهترین فروشگاهی که می‌توان برای خرید لباس، لباس ورزشی، لوازم دوچرخه و اسکی پیدا کرد، فروشگاه TCM در طبقه‌ همکف و زیر همکف است. در مغازه‌ای در طبقه‌ همکف دوربین و لوازم وابسته به دوربین را می‌توانید خرید مطلوبی داشته باشید.

 

سیتی سنتر قشم

کودکانتان را در مرکز خرید سیتی سنتر 1 به شهربازی ببرید!

 

این فروشگاه برای افرادی که با فرزندانشان می‌خواهند به خرید بروند هم مناسب است چراکه در طبقه‌ بالای آن وسایل بازی کودکان تعبیه شده و می‌توانند آنجا بازی کنند. در این مرکز خرید نگران ناهار یا شام نباشید، چون هم در این پاساژ رستوران وجود دارد و هم در اطراف آن تعدادی فست فود و رستوران هست.

 

فروشگاه‌های سیتی سنتر

انواع برندهای معروف را در سیتی سنتر خواهید دید.

 

  • از کجا عطر و اودکلن بخریم؟

برای خرید عطر و اودکلن بلوار ولیعصر را به سمت شمال بروید، کمی بالاتر از میدان گل‌ها پاساژ ستاره بروید، در این مرکز خرید می‌توانید با قیمت مناسب انواع عطر و اودکلن را خرید کنید، البته هنگام خرید مراقب باشید که جنس اصل را از تقبلی تشخیص بدهید. علاوه بر این مورد لوازم برقی خانگی را هم می‌توانید بخرید، اما هنگام خرید کالای خریداری شده را حتما چک کنید.

دلیل دیگری که ممکن است شما را به این مرکز خرید ببرد سالن بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری است، اگر زمانی برای سرگرمی و ورزش داشتید این مرکز خرید می‌تواند ساعاتی شما را با بازی سرگرم کند.

 

برای مشاهده پکیج تور قشم اینجا را کلیک نمایید.

 

مرکز خرید ستارهدر مرکز خرید ستاره می‌توانید با قیمت مناسب لوازم بهداشتی-آرایشی خریداری کنید.

 

بازار قدیم قشم نیز در خیابان منتظری قرار دارد اما برای خرید توصیه نمی‌شود، چراکه بیشتر برای افرادی مناسب است که می‌خواهند فرهنگ بومی منطقه را از نزدیک ببینند، البته اگر  وارد این بازار شوید، رفتار بومیان قشم را به وضوح خواهید دید، برای خرید انواع لوازم و اقلام بومی از لباس محلی گرفته تا برقع و النگو این بازار بهترین انتخاب است.

 

بازار قدیم قشم

در بازار قدیم با فرهنگ مردم قشم هم آشنا می‌شوید.

 

  • کجا ارزان‌تر خرید کنیم؟

درگهان، بندری در نزدیکی قشم است. اگر می‌خواهید پوشاک با قیمت ارزان بخرید به این بندر بروید و دقت داشته باشید در این بندر می‌توانید عمده خرید کنید. بازار قدیم درگهان ارزان‌ترین قیمت‌ها را برای لباس دارد و البته برای پیدا کردن اقلام مورد نظرتان بیشتر باید بگردید و اگر می‌خواهید عمده خرید کنید درگهان گزینه‌ مناسبی است. یعد از بازار قدیم به دو دلفین، مروارید، صدف، نگین، زمرد و اطلس سری بزنید که در کنار بازار بزرگ قدیم این شهر قرار گرفته‌اند، گرچه پیشنهاد نمی‌کنیم لوازم آرایشی بهداشتی را از شهرهای دیگری خرید کنید اما در این بازارها تنوع این محصولات را می‌توانید ببینید.

 بازار زمرد درگهان

برای خرید عمده به درگهان بروید و از بازارهای این بندر خرید کنید.

 

موقع خرید، خصوصا در خرید لوازم خانگی، حتما آن را چک کنید، ممکن است جنس خریداری شده خرابی‌هایی داشته باشد و دیگر کاری از دست شما برنخواهد آمد. 

 

مرکز خرید دو دلفین

 بهترین پیشنهاد برای خرید از درگهان مجتمع تجاری دو دولفین است.

 

برای مشاهده پکیج تور قشم اینجا را کلیک نمایید.

 

مرکز خرید زمرد

پوشاک را با ارزان‌ترین قیمت از مرکز خرید زمرد می‌توانید بخرید.

 

  • چقدر خرید کنیم؟

حواستان کاملا جمع باشد که هنگام خرید یاد برگشت هم باشید! خروج وسیله از قشم معمولا با سختی‌هایی همراه است، مراحل سختی خروج و نکاتی را که باید رعایت کنید را به ترتیب بخوانید:

سخت‌ترین راه برای خارج کردن وسیله از قشم در سفر با لنج است، در این مسیر گمرک به شدت شما را کنترل خواهد کرد، کنترل روی ساک‌های پلاستیکی بیستر است، وسایل حجیم همراه نداشته باشید و اضافه بار نداشته باشید، چراکه بار شما را به دقت بازرسی می‌کنند و باید برگ سبز خریداری کنید یا حتی ممکن است اجازه‌ خروج بار به شما داده نشود.

بعد از سفر لنج، سفر با قطار هم مشکل است، چراکه گمرک در راه‌آهن هم بار حجیم شما بازرسی خواهد شد.

بهترین و کم دردسرترین راه برگشت با هواپیماست و با کم‌ترین نگرانی می‌توانید خریدهایتان را همراه خود بیاورید.

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved