company tel
02166469098
company tel
Sales[@]hipersia.com
پرواز مشهد به شیراز
0 like 581 view

پرواز مشهد به شیراز

شما برای داشتن یک سفر خوب و یک پرواز به یاد ماندنی، نیاز دارید اطلاعاتی درباره پرواز و خرید بلیط داشته باشید. ما در این مطلب درباره این موضوعات اطلاعات مفیدی برای شما فراهم کرده ایم.

فرودگاه شهید هاشم نژاد یک فرودگاه بین المللی در مشهد است. فاصله این فرودگاه تا مرکز شهر مشهد حدود 6 کیلومتر است یعنی با ماشین حدود 15 تا 20 دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر طول می‌کشد.

شرکت های هواپیمایی که معمولا پرواز مشهد به شیراز را دارند:

شرکت هواپیمایی آسمان، کاسپین و ایران تور شرکت هایی هستند که این پرواز را انجام میدهند و شما میتوانید از این شرکت‌ها بلیط تهیه نمایید.

 

مسیر هوایی مشهد به شیراز:

معمولا طولانی بودن این پرواز به مسیر و فصل پرواز بستگی دارد اما اصولا حدود یک ساعت و نیم پرواز مشهد به شیراز طول می‌کشد.
هزینه بلیط پروازهای مشهد به شیراز بستگی به شرکت هواپیمایی و روز پرواز دارد. به هر حال قیمت آن بین سه میلیون ریال تا پنج میلیون ریال است. هر مسافر میتواند 20 کیلوگرم بار با خود ببرد.

لطفا این را در نظر داشته باشید که پروازهای مشهد به شیراز و شیراز به مشهد محدود است بنابراین از یک یا دو هفته قبل برای رزرو و خرید بلیط اقدام نمایید.

 

شیراز به مشهد

شهید دستغیب یک فرودگاه بین المللی در شیراز است و حدود 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. این فرودگاه دو ترمینال دارد که اولین ترمینال برای پروازهای داخلی استفاده می‌شود.

 

شرکت های هواپیمایی که معمولا پرواز شیراز به مشهد را دارند:

شرکت هواپیمایی آسمان، کاسپین و ایران تور این پرواز را برگزار میکند و شما می‌توانید از این شرکت‌ها بلیط پرواز شیراز به مشهد را خریداری کنید

اشتراک‌گذاری:

ثبت نظر

خدمات مرتبط

مطالب مرتبط

این راه را نهایت صورت کجا توان بست؟ (حافظ)

© 2020 Diako Co. All Right Reserved